preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

SMJENA SAMO UJUTRO:
1.  8:00 -   8:45
2.  8:50 -   9:35
3.  9:40 - 10:25
4.  10:55 - 11:40
5.  11:45 - 12:30
6.  12:35 - 13:15
7.  13:20 - 14:00

Dokumenti

Obavijest!
Ovjere kopija svjedodžbi
(za nastavak školovanja)

škola nije ovlaštena vršiti,
te se iste obavljaju kod javnog bilježnika!



Slike maturanata u godišnjaku maturanata!


 

Projekt „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ odobren je za provedbu u ukupnom iznosu od 896.753,96 HRK  od Ministarstva znanosti i obrazovanja u okviru poziva  Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Projekt se provodi u razdoblju 30.11.2017. do 30.11.2019. godine i u cijelosti je financiran iz EU potpore na temelju ugovora br. UP.03.02.2.03.0014.

Projekt provode Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i partneri: Osnovna škola Sesvetska Sela i Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih.

Svrha i opravdanost projekta:

Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informacijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cjelini. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt je  fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost.

Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije.

Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Ciljnu skupinu projekta čini 30 odgojno-obrazovnih djelatnika te 48 učenika, a odabir za sudjelovanje u aktivnostima provodit će se na temelju motiviranosti i dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.

Provedba projekta uključuje 4 elementa:

1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika

2. Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost (svaka škola po dvije izvannastavne aktivnosti)

3. Promidžba i vidljivost te

4. Upravljanje projektom i administracija.

Odobrenim sredstvima će se nabaviti oprema koja će se koristiti za unapređenje pismenosti u školama i razvit će se otvoreni digitalni repozitorij.

Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH. Profesionalni razvoj kroz usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije. Na razini EU projekt prati Strategiju Europa 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.

 

Najbolji smo!

  


Projekti
 
           
Projekt : IMprove COmpetences1
Dublin, Irska - 04.01.-19.01. 2018.
Toulouse, Francuska, 23.3.-7.4.2019.

PROJEKT "Pismenost za sadašnjost i budućnost"
prosinac 2017.-prosinac 2019.
Projekt "Kultura turizma"
siječanj 2017.-svibanj 2017.

       

PROJEKT "Employability through renewable energy"
Frankfurt, Njemačka 14.4.-29.4.2016
Braga, Portugal 16.4.-1.5.2016 
Güssing, Austrija 23.5.-27.5.2016.
Projekt "Unaprjeđenje obrazovanja odraslih temeljeno na inovativnom pristupu ‑ UHI Škotska“
Škotska 18.-24.4.2016.

Projekt Poduzetništvo i obrtništvo je IN
Zagreb, 11. 12. 2015.

     
PROJEKT „INSTALLER+“
Frankfurt, Njemačka
15.3-28.3. i 17.5.-30.5.2015.

      
PROJEKT „SKILL+PRACTICE“
Frankfurt, Njemačka
Padova, Italija
16.11.-6.12.2014.

Projekt „INNOvative methods and practice in VET – INNOVET“
Helsinki, Finska
18.-24. 5. 2014.

Leipzig, Njemačka
9.3. - 5.4.2014.

Praksa

Licencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)

Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!


Zanimanja- programi
Strojarski tehničar  (4 god.) NOVO!
 
Instalater kućnih instalacija "JMO"
 
Instalater grijanja i klimatizacije "C"
 
Plinoinstalater "JMO"
 
Vodoinstalater "JMO"
 
Rukovatelj samohodnim građ. strojevima "B"
 
Bravar "JMO"
 
Limar "JMO"
 
Za pregledavanje sadržaja programa klikni na program!

Natjecanja
Održano XVII. državno natjecanje učenika plinoinstalatera
20. travnja 2018.
 
Održano XIX. Međužupanijsko natjecanje učenika instalatera grijanja i klimatizacije i vodoinstalatera
 23. veljače 2018.
Priloženi dokumenti:
Bilten PL 2018.pdf
Bilten GV 2018.pdf


Informiranje

Službenik za informiranje Škole za montažu instalacija i metalnih konstrukcija je Josip Rodin, prof.


Škole partneri

Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 4. 2013.

Ukupno: 898961
Danas: 1




preskoči na navigaciju