preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

SMJENA SAMO UJUTRO:
1.  8:00 -   8:45
2.  8:50 -   9:35
3.  9:40 - 10:25
4.  10:55 - 11:40
5.  11:45 - 12:30
6.  12:35 - 13:15
7.  13:20 - 14:00

Dokumenti

Obavijest!
Ovjere kopija svjedodžbi
(za nastavak školovanja)

škola nije ovlaštena vršiti,
te se iste obavljaju kod javnog bilježnika!



Slike maturanata u godišnjaku maturanata!


Vijesti

Projekt "Pismenost za sadašnjost i budućnost"

Dana 30.11.2017.  na svečanosti u Ministarstvu znanosti i obrazovanja  našoj školi je dodjeljen projekt Pismenost za sadašnjost i budućnost. Projekt će trajati dvije godine. Ugovore su dobitnicima uručili državna tajnica u Ministarstvu znanosti i obrazovanja prof. dr. Branka Ramljak, ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) Mile Živčić i pomoćnik ministra rada i mirovinskoga sustava i član Upravljačkoga tijela za Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali" 2014. - 2020, Europskoga socijalnog fonda (ESF) Luka Rajčić. VIŠE    Slike.

OPĆI PODACI O PROJEKTU

Naziv projekta:Pismenost za sadašnjost i budućnost
Šifra poziva zadostavu projektnih prijedloga UP.03.2.2.03
Naziv poziva za dostavu projektnih prijedloga :Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja
Sažetak
Projekt je usmjeren na razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti u dvije škole. U te
svrhe projekt će obuhvatiti edukaciju odgojno-obrazovnih radnika za izradu i provedbu kurikuluma, edukaciju za primjenu interaktivnih metoda i
projektne nastave i edukaciju za unaprjeđenje spomenutih pismenosti. Također, projekt će obuhvatiti izradu digitalnih repozitorija i nabavu
suvremene opreme za provedbu novoizrađenih izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.
KRATKI OPIS PROJEKTA
Svrha i opravdanost projekta
Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim
životnim sferama. Učenjem se utječe na informcijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja
obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene
informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti
informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku, te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a
posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva
u cijelosti. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt će biti fokusiran na one koje su kroz
brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost. Prema podacima međunarodnih
istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne
rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost
uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom
tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i
odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije. Slijedom
navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za
unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Kako bi se projektni cilj ostvario, ciljanu skupinu projekta čini 48 učenika i 30 odgojno-obrazovnih radnika. Odabir sudionika za sudjelovanje u
projektnim aktivnostima vršit će se na temelju njihove motiviranosti i na temelju dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.
Realizacija projekta provest će se kroz 4 elementa projekta, odnosno:
1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika,
2. Razvoj i provedba
izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost,
3. Promidžba i vidljivost te
4. Upravljanje projektom i administracija.
Element 1 podrazumijeva provedbu sljedećih aktivnosti:
A1.1. Radionica o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti,
A1.2. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi,
A1.3. Odabir tima za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti i njihovo usavršavanje za izradu i provedbu kurikuluma,
A1.4. Usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma,
A1.5. Edukacija tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti,
A1.6. Studijsko putovanje;
Element 2 obuhvaća aktivnosti:
A2.1. Nabava opreme za unapređenje pismenosti u školama,
A2.2. Priprema tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti i motivacija učenika za uključivanje u iste,
A2.3. Razvoj kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti,
A2.4. Stvaranje digitalnih repozitorija za provedbu izvannastavnih aktivnosti;
A2.5. Provedba izvannastavnih programa za unapređenje pismenosti u školama, A2.6.Evaluacija provedenih projektnih aktivnosti.
Element 3 podrazumijeva aktivnosti:
Informiranje o projektu putem web stranica škole i Izradu medijskih promotivnih sadržaja. Obje aktivnosti su vezane uz informiranje javnosti, medija i dionika o ulozi EU fondova, rezultatima projekata financiranih iz sredstava EU-a. Element 4 sastoji se od aktivnosti koordinacije provedbe, praćenje pokazatelja i izvještavanje o provedbi projekta sukladno svim pravilima i zakonima. Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH (cilj 1.5.). Također, profesionalni razvoj, usavršavanje odgojnoobrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije (C.4-5). Na razini EU, projekt prati Strategiju Europe 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anamarija Cavrić   datum: 5. 12. 2017.

Raspored sati

 

Najbolji smo!

  

 


Zanimanja- programi
Strojarski tehničar  (4 god.) NOVO!
 
Instalater kućnih instalacija "JMO"
 
Instalater grijanja i klimatizacije "JMO"
 
Plinoinstalater "JMO"
 
Vodoinstalater "JMO"
 
Rukovatelj samohodnim građ. strojevima "B"
 
Bravar "C"
 
Za pregledavanje sadržaja programa klikni na program!

Projekti
 
           
Projekt : IMprove COmpetences1
Dublin, Irska - 04.01.-19.01. 2019.
Toulouse, Francuska, 23.3.-7.4.2019.

PROJEKT "Pismenost za sadašnjost i budućnost"
prosinac 2017.-prosinac 2019.
Projekt "Kultura turizma"
siječanj 2017.-svibanj 2017.

       

PROJEKT "Employability through renewable energy"
Frankfurt, Njemačka 14.4.-29.4.2016
Braga, Portugal 16.4.-1.5.2016 
Güssing, Austrija 23.5.-27.5.2016.
Projekt "Unaprjeđenje obrazovanja odraslih temeljeno na inovativnom pristupu ‑ UHI Škotska“
Škotska 18.-24.4.2016.

Projekt Poduzetništvo i obrtništvo je IN
Zagreb, 11. 12. 2015.

     
PROJEKT „INSTALLER+“
Frankfurt, Njemačka
15.3-28.3. i 17.5.-30.5.2015.

      
PROJEKT „SKILL+PRACTICE“
Frankfurt, Njemačka
Padova, Italija
16.11.-6.12.2014.

Projekt „INNOvative methods and practice in VET – INNOVET“
Helsinki, Finska
18.-24. 5. 2014.

Leipzig, Njemačka
9.3. - 5.4.2014.

Praksa

Licencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)

Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!


Natjecanja
Međužupanijska natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije
Industrijsko obrtnička škola Nova Gradiška
Obrtna tehnička škola Split
Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb
22. veljače 2019.

Informiranje

Službenik za informiranje Škole za montažu instalacija i metalnih konstrukcija je Josip Rodin, prof.


Škole partneri

Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 4. 2013.

Ukupno: 927942
Danas: 6




preskoči na navigaciju